Kask motocrossowy Supertech M10 jest wynikiem ponad 5 lat rozwoju, przygotowań i testów produktu, których celem było zaoferowanie najbezpieczniejszego z możliwych ochronnego kasku terenowego z dużą liczbą detali, które przyczyniają się do komfortu, doskonałej wentylacji i optymalna waga produktu. Kask SM 10 to pierwszy produkt przetestowany i opracowany w nowym centrum rozwoju Alpinestars poświęconym gamie kasków
Budownictwo
- skorupa wielokompozytowa z zewnętrzną warstwą węgla selektywnego 3K
- poszczególne 3 warstwy materiałów wierzchnich, dzięki wielokompozytowej budowie, spełniają specyficzną rolę w przenoszeniu i rozkładzie sił uderzenia na rdzeń wewnętrzny wykonany z polistyrenu EPS
- środkowa warstwa skorupy wykonana z kompozytowej tkaniny aramidowej pełni funkcję zabezpieczenia przed przebiciem skorupy
- skorupa przekracza wartości wymagane parametrami z norm testowych dla homologacji ECE i DOT oraz spełnia wartości dla nadchodzących przepisów dla wyścigów w ramach organizacji FIM
- dostępne w 4 różnych rozmiarach skorupy
- rdzeń wewnętrzny wykonany ze styropianu EPS składa się z kilku części. Każda z części charakteryzuje się inną wytrzymałością i gęstością materiału. Zgodnie z tymi właściwościami jest on celowo umieszczany w konkretnym miejscu kasku
Bezpieczeństwo
- obniżony profil kasku i bardziej miękkie krawędzie w częściach bocznych zwiększają zapobieganie ochronie obojczyka
- kształt dolnej części jest kompatybilny z ochraniaczami odcinka szyjnego kręgosłupa BNS
- System MIPS zapobiegający urazom mózgu we wnętrzu kasku
- policzek z systemem szybkiego uwalniania ERS
- kask posiada certyfikat CE
System regulacji wnętrza kasku A-HEAD
- system A-HEAD stanowi część wnętrza kasku i służy jak najlepszemu indywidualnemu dopasowaniu części wewnętrznej oraz regulacji położenia kasku na głowie
- dzięki trzem pozycjom regulacji górnej części wyściółki kasku, można dopasować położenie na głowie i dokładniej otoczyć górną część czaszki
- niezależne położenie i przestrzeń pomiędzy częścią regulowaną a rdzeniem EPS pozwala na lepszą wentylację górnej części wnętrza kasku
- wewnętrzny system regulacji zastępuje konwencjonalną, zewnętrzną regulację położenia wizjera, która nie podlega regulacji dzięki dostępności A-HEAD z opatentowanym mechanizmem szybkiego zwalniania wizjera w przypadku upadku na wizjer
- wewnętrzne policzki posiadają system szybkiego wypinania policzków ERS oraz przygotowanie pod system EJECT (zdejmowanie kasku z głowy za pomocą balonu wypełnionego powietrzem, co stosowane jest w amerykańskich wyścigach motocrossowych)
Główne zalety produktu
- wentylacja i wnętrze kasku są wynikiem badań map temperatur kasku, dzięki którym dostosowano kształt, liczbę i położenie otworów wentylacyjnych w stosunku do oddychającego wnętrza i pozostałych części kasku
- aerodynamicznie zoptymalizowany wizjer z opatentowanym systemem szybkiego zdejmowania wizjera w przypadku upadku
wygodne wnętrze z systemem A-HEAD połączonym z funkcjonalnym systemem wentylacji kasku
- w pełni wyjmowana wyściółka z panelami tekstylnymi z domieszką włókien Coolmax (pomaga w lepszej oddychalności, szybszym suszeniu i odprowadzaniu potu) oraz antybakteryjnych włókien Talent Yarn
- pasek mocujący szerszy niż wymagają normy certyfikacyjne, szerokość paska 26mm dla większego komfortu. Wykonane w okolicy szyi z przyjaznego dla skóry poliestru i zapinane na podwójne pierścienie DD
- duży wizjer kompatybilny nawet z największymi rodzajami gogli motocrossowych dostępnych na rynku
- przygotowanie z przepustami do poprowadzenia węża hydrobagu z obu stron pod listwami wewnętrznymi
- zdejmowany deflektor na nos
- wtyczki z przygotowaniem do słuchawek komunikatorów
- łatwo zmywalna i trwała obróbka powierzchniowa TPE ostatecznej farby kasku
- zapasowy daszek i wygodna torba tekstylna dostępne w pakiecie z produktem
- policzek o grubości +5mm większy dla dokładniejszego dopasowania kasku, dostępny jako dodatkowe akcesorium
- waga kasku ±1260g dla rozmiaru M (w wersji z certyfikatem CE)
info
Recenzje mogą zamieszczać tylko zalogowani użytkownicy.
Zaloguj sie