Używamy plików cookies

W naszej witrynie internetowej gromadzimy, przechowujemy i przetwarzamy informacje o jej użytkownikach (np. identyfikatory sieciowe, dane dotyczące sposobu przeglądania witryny lub treści, które Cię interesują). W tym celu używamy plików cookie, aby udoskonalać nasze usługi i personalizować nasze oferty. Do niektórych celów przetwarzania danych wymagana jest zgoda użytkownika, którą wyraża on, wybierając opcję "Akceptuję". Preferencjami można zarządzać w "Ustawienia", gdzie można odmówić przyjmowania opcjonalnych plików cookie.

Zaakceptuj wszystkie pliki cookies
info

Kask motocyklowy Alpinestars Supertech R10 Solid black carbon matt/glossy

Ultralekki kask integralny z homologacją wyścigową FIM.
Numer produktu - 20000000002773K
0 Ocena Oszczędzam Napisz recenzję
Dostępność: Nie ma w magazynie
Doprava zadarmo
4 297,51 zł
Magazynie
Nie ma w magazynie
Oficjalny dystrybutor dla CZ Alpinestars
Powłoka: - Norma ECE22.06 zgodna z homologacją wyścigową FIM. - Ultralekka, mocna skorupa wykonana jest w zaawansowanym procesie formowania warstwowego wielu kompozytów. - Zewnętrzna warstwa węgla 3K z dzianiną o dużej gęstości zapewnia doskonałą sztywność, efektywne rozłożenie i dystrybucję pochłoniętej energii przez warstwy. - Druga warstwa o równoległym układzie włókien węglowych zapewnia wyjątkową sztywność promieniową, zapobiega odkształceniom i naciskom, ale jednocześnie umożliwia kontrolowane ugięcie niezbędne do zmniejszenia przenoszonej energii uderzenia. - Trzecia i czwarta warstwa zawierają włókna aramidowe i włókno szklane zapewniające ochronę przed przedostaniem się przeszkody przez skorupę. - Warstwy łączone są wybraną mieszaniną żywicy epoksydowej, która jest wstępnie przygotowana na powierzchni poszczególnych warstw od producenta materiału. - Proces łączenia warstw i utwardzania odbywa się w piecu próżniowym w wysokich temperaturach. - Kask dostępny jest w 4 anatomicznie zaprojektowanych rozmiarach skorupy, co zapewnia zoptymalizowaną konstrukcję zapewniającą najlepszy możliwy dobór i dopasowanie do potrzeb indywidualnych użytkowników. - Waga 1,49 do 1,645 kg w zależności od rozmiaru kasku. Wewnętrzny rdzeń EPS: - Wewnętrzny rdzeń chłonny wykonany jest z 8 paneli styropianu EPS o 6 różnych gęstościach materiału, dzięki czemu kask zapewnia ukierunkowane różne właściwości pochłaniania uderzeń w miejscach, gdzie jest to potrzebne. - Chłonny rdzeń EPS dostępny jest w kilku anatomicznie zaprojektowanych rozmiarach, podobnie jak skorupa, tak aby zapewnić zoptymalizowaną konstrukcję zapewniającą najlepszy możliwy dobór i dopasowanie do potrzeb indywidualnych użytkowników. - Ochronę przed uderzeniami obrotowymi zapewnia połączenie kształtu wewnętrznego rdzenia i specjalnie pomalowanej powierzchni wewnętrznej w parze ze specjalną powierzchnią na odwrotnej stronie czapki wyściółki kasku. Ta opatentowana technologia zmniejsza przyspieszenie obrotowe energii uderzenia przekazywanej do głowy i mózgu użytkownika. Aerodynamika: - Kask został zaprojektowany od A do Z przy pomocy pełnego tunelu aerodynamicznego. Cele dotyczące najniższego możliwego współczynnika oporu przy różnych pozycjach głowy, a także stabilność przy różnych kątach pochylenia były priorytetem przy opracowywaniu kształtu kasku. - W pierwszym etapie zaprojektowano kształt wykorzystując metody obliczeń dynamicznych modelu COMPUTATION FLUID DYNAMICS. - W drugim etapie w pełni zweryfikowano dane elementów fizycznych w środowisku tunelu. - W trzecim etapie kask został przetestowany w pełnym zakresie środowiska rzeczywistego na obwodach zamkniętych. - Rezultatem jest niski opór aerodynamiczny i wysoka stabilność aerodynamiczna nawet przy najwyższych prędkościach jazdy. - Najlepsze możliwe parametry aerodynamiczne to korzyść nie tylko dla zawodowych kierowców startujących w wyścigach szosowych, ale doceniana jest także przez zwykłych użytkowników dróg. I to w sytuacjach, gdy przy większych prędkościach występuje mniejsze obciążenie kręgosłupa i mięśni szyi lub w przypadku bardzo niskiego poziomu hałasu we wnętrzu, co gwarantuje kask. - Do kasku dostępne są dwa rodzaje spojlerów aerodynamicznych, krótka wersja standardowa i duża wersja wyścigowa. Obydwa spoilery mocowane są za pomocą opatentowanego systemu mocowania, który oddziela spoiler od skorupy w przypadku kontaktu z przeszkodą/drogą. - Boczne stabilizatory aerodynamiczne zapewniają stabilność aerodynamiczną kasku, szczególnie w sytuacji, gdy kierowca pokonuje zakręt z przechyleniem i ugięciem ciała poza osłoną aerodynamiczną owiewki supersportowego motocykla. - Górne części po bokach pleksi zawierają dyfuzory powietrza, które pomagają zredukować poziom hałasu aeroakustycznego. - W wyniku całego rozwoju aerodynamiki kasku, w przypadku zamontowanego spojlera wyścigowego i stabilizatorów bocznych, elementy te zmniejszają opór aerodynamiczny o dodatkowe 4,54%. - Sylwetka wyścigowego spojlera doskonale nawiązuje do aerodynamicznych garbów kombinezonu wyścigowego ALPINESTARS. Wentylacja: - Kask wyposażony jest w 11 otworów wentylacyjnych. 7 wejść (3 podbródkowe i 4 górne). I 4 porty wylotu powietrza (2 po bokach szczęki i 2 z tyłu u góry). - Wentylacja górna sterowana jest za pomocą wielkopowierzchniowej zasuwy, co zapewnia doskonałą cyrkulację powietrza i komfort szybkiego sterowania. - Otwory podbródkowe utworzone są przez dwa porty obok centralnego zamka z pleksiglasu i zostały zaprojektowane z myślą o łatwej i szybkiej obsłudze w rękawiczkach. - Wentylacja trzeciego podbródka, którą można zamknąć gumowym korkiem, znajduje się w środkowej części podbródka pod zamkiem z plexi i służy do odparowania wewnętrznej powierzchni plexi. - Boczne otwory wentylacyjne w okolicy szczęk usuwają wilgoć zgromadzoną we wnętrzu. - Tylne wyloty wentylacyjne w górnych partiach pod spojlerem aerodynamicznym zawierają 2 wyloty umożliwiające efektywne odprowadzanie gorącego powietrza. Pleksi: - Certyfikowany zgodnie z normą ECE22.06 i spełnia klasę optyczną 1. - Powierzchnia z powłoką zapobiegającą zadrapaniom i zaparowaniu. - Wyrafinowana konstrukcja z poliwęglanu o różnej grubości poszczególnych części 1,6 mm po bokach do grubości 2,6 mm w częściach środkowych. - Poziomy kąt widzenia wizjera wynoszący 220° i pionowy kąt widzenia 57° zapewniają wysoki poziom komfortu podczas patrzenia na boki podczas skręcania i patrzenia do przodu podczas pochylania się do przodu. - Pleksi zawiera piny wyścigowe systemu PINLOCK umożliwiające montaż folii przeciwmgielnej 120XLT MAX VISION. - Możliwość montażu folii jednorazowej z mocowaniem na zewnętrznej powierzchni kołków. - Unikalny mechanizm mocowania za pomocą metalowych dźwigni umieszczonych w mechanizmach bocznych wraz z mocowaniem za pomocą metalowego zamka z wielostopniową regulacją umieszczoną pośrodku. - W pełni gwarantowane mocowanie zapobiega niezamierzonemu otwarciu w przypadku uderzenia/wypadku. - Wycięty profil z boku zapewnia większe pole widzenia. - Ustawienie wielopozycyjne, w tym. pozycja mikrowentylacji. - Szeroka gama różnych powierzchni, w tym. samościemniające. Wnętrze: - Regulacja położenia wysokości kapelusza oraz kąta nachylenia na głowie dzięki opatentowanemu systemowi A-HEAD. - W pełni wyjmowana, nadająca się do prania wyściółka wykonana z oddychającego materiału o właściwościach antybakteryjnych. - Zdejmowany deflektor podbródka i nosa. - Szybko odpinane policzki systemu ERS z pętlami do prowadzenia hydrobagu, wycięciem na paski do okularów i możliwością zakupu różnych grubości. części dla bardziej precyzyjnego dopasowania. - Zapinanie na pasek o szerokości 25 mm z pierścieniami DD i wyjmowaną wyściółką. - Wygodna przestrzeń dla uszu dzięki osłonom słuchawek z komunikatorem HD. - Krój muszlowy z miękką wyściółką po bokach, aby zmniejszyć ryzyko złamania obojczyków. - Profil pleców zapewniający wygodę przy pochylonej głowie. W zestawie: każdy kask S-R10 jest wyposażony w przezroczystą pleksi, pleksi w kolorze ciemnego dymu, folię przeciwmgielną Pinlock MaxVision, folię odrywaną i deflektor podbródka
Program VIP
Darmowa wysyłka za zakupy powyżej 500 zł
11 sklepów własnych w całej Republice Czeskiej
Linia klienta +420 800 313 333
compare_arrows Porównaj (0) Zrušit