Dzięki wielu godzinom spędzonym na badaniach aerodynamicznych i testach w tunelu aerodynamicznym, specjalny kształt Y.100R pozwolił na stworzenie stosunkowo lekkiej skorupy o sportowym designie, która optymalizuje zarówno stabilność, jak i izolację akustyczną przy dużych prędkościach. W przeciwieństwie do swojego kolegi Y.100R nie posiada spoilera wyścigowego.
- skorupa wykonana z termoplastyku
- 3 rozmiary skorupy (XS, S-M, L-XXL)
- 2 rozmiary wkładki EPS
- nowy system mniejszej ilości kleju stosowanego w produkcji (zarejestrowany w urzędzie patentowym)
- PC Lexan pleksi z systemem szybkiego zwalniania X-SWIFT
- wizjer z przygotowaniem pod Pinlock
- Technologia X-SWIFT mechanizmu pleksiglasu (można zdjąć i założyć pleksiglas bez użycia narzędzi w czasie nie dłuższym niż 8 sekund)
- nowy wewnętrzny system osłony przeciwsłonecznej
- 7-stopniowa klamra mikrometryczna
- Podszewka 3D wykonana z miękkiej tkaniny X.MART DRY, antypoślizgowa, antyalergiczna i antybakteryjna
- poduszki policzkowe wyciszające hałas
- System szybkiego zwalniania awaryjnego
- odpinana część podszewki szyi
- wszystkie części wewnętrznej wyściółki są wyjmowane
- osłona podbródka chroniąca przed wiatrem
- Air Dynamic System – system wentylacji obejmujący 2 wloty i 2 wyloty
- system wentylacji z pleksi
- aerodynamiczny kształt kasku
- zdejmowany ochraniacz oddechu
- przygotowany do użycia z komunikatorem X.COM3 i X.COM3 PRO
- zdejmowany uchwyt na kamerę sportową z boku
- elementy odblaskowe po wszystkich stronach kasku
- homologacja ECE/22-06, DOT FMVSS 218, NBR-7471
info
Recenzje mogą zamieszczać tylko zalogowani użytkownicy.
Zaloguj sie